Geertruidenberg werkt definitief op afspraak!

Op 1 januari 2017 is een pilot gestart waarbij de gemeente alleen nog maar op afspraak werkt.

Dit zorgt ervoor dat wij u sneller kunnen helpen op een tijdstip dat het ù het beste uitkomt. De pilot is inmiddels afgerond en geëvalueerd. De positieve resultaten hebben ertoe geleid dat we het werken op afspraak definitief invoeren.

Hoe werkt het?
U maakt via de website van de gemeente een afspraak voor het aanvragen van een document of uittreksel. Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van deze afspraak. U kunt ook telefonisch een afspraak maken via 14 0162. Daarnaast kunt u altijd langskomen in het gemeentehuis. De medewerkers van de receptie maken dan de afspraak voor u.

Wanneer kunt u bij ons op afspraak terecht?
Balie burgerzaken: alle werkdagen van 8.30-13.00 en op woensdag ook van 14.00-20.00 uur
Overige balies: alle werkdagen van 8.30-13.00 uur en op woensdag ook van 14.00-17.00 uur
Hoe lang van tevoren kunt u een afspraak maken?
Voor producten bij burgerzaken kunnen klanten, indien nog tijd beschikbaar, op dezelfde dag een afspraak inplannen. Voor overige balies geldt uiterlijk twee dagen van tevoren (vanwege benodigde voorbereidingstijd).

Wijzigen of annuleren afspraak
Heeft u een afspraak gemaakt en kunt u onverhoopt niet komen? Laat dit dan even aan ons weten via telefoonnummer 14 0162. Dan kunnen wij daar rekening mee houden en uw afspraak annuleren en eventueel verzetten.

Bron: gem. Geertruidenberg